26 produktów
Wybierz auto
182,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
182,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
325,92
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
325,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
156,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
156,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Masa [g]: 750
175,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
175,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
289,65
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
289,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 146,07 zł
Jakość: Equivalent
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
250,83
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
250,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
182,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
182,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
180,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
180,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
148,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
148,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.69
Tryb pracy: Pneumatyczny
185,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
185,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
183,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
166,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
166,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
237,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
237,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.66
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
146,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
146,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
184,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
184,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.99
Rozwiń więcej danych
151,01
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
151,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.99
Rozwiń więcej danych
144,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
144,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
161,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
161,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 5
164,01
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
164,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
370,69
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
370,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FIAT ULYSSE I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT ULYSSE I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.