76 produktów
Wybierz auto
0396EG1039612B1
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
544,86
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
544,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700578120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
572,95
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
572,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
256,40
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
256,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98206
186,25
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
186,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
839,54
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
839,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728069030
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
326,33
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
326,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171671
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
506,97
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
506,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV150L06
Tryb pracy: Elektryczny
409,93
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
409,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3119900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
325,86
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
325,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC55770
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
572,14
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
572,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAC230047
321,15
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
321,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
413,68
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
413,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88144E
Jakość: Equivalent
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
355,26
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
355,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRVW001
145,77
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
145,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRFR008
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
385,89
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
385,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555005
Ciężar [kg]: 0.71
412,67
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
412,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60237
175,64
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
175,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1042312B1
209,76
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
209,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48627
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z pierścieniami uszczelniającymi
401,47
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
401,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
246,82
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
246,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FIAT ULYSSE odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT ULYSSE wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.