62 produktów
Wybierz auto
0396EG1039612B1
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
516,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
516,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700578120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
579,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
579,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
256,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
256,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98206
182,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
182,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
246,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
246,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171671
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
506,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
506,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728069030
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
325,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
325,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274050
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
156,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
156,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270160
128,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
128,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274116
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla bez filtra cząstek stałych (dpf)
184,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
184,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112105
193,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
193,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV205
139,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
139,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
144,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRVW010
146,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
146,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRPE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
95,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
95,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1025612B1
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
306,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
306,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112027
180,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
180,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH1500LL06
Tryb pracy: Elektryczny
352,69
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
352,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
413,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
413,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112101
174,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
174,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FIAT ULYSSE II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FIAT ULYSSE II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.