25 produktów
Wybierz auto
370,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
370,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730086
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
1 015,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 015,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 233,66 zł
JAV1500308
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
414,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
414,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639160
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
384,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
384,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730085
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
397,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
MET0892319
Tryb pracy: Elektryczny
1 772,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
1 772,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000308
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
384,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
384,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60205
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
405,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
405,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR009
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
857,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
857,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM161105
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
360,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710944R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
735,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
735,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 239,85 zł
451,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
451,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274092
277,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
359,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
359,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR010
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
257,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
257,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG74003AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
271,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB174580
Ciężar [kg]: 0.632
Zdjęcie producenta: 1
996,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
996,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101096
Tryb pracy: Elektryczny
243,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELEG1045212B1
703,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
703,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112097
396,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
396,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD FOCUS III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD FOCUS III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.