-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
17 produktów
Wybierz auto
0338703784340
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
528,10
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
528,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270701
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
230,85
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
230,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP639178
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
345,49
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
345,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
293,15
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
293,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274079
248,89
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
248,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
348,19
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
348,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM61103
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
379,42
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
379,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710979R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
443,27
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
443,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 362,26 zł
NTYEGRFR006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
269,97
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
269,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555466A
Ilość połączeń: 5
344,31
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
344,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
362,08
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
362,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB103574
Ciężar [kg]: 0.92
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
318,17
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
318,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171661
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
441,69
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
441,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706036150
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
410,27
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
410,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
305,45
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
305,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101093
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, z uszczelnieniami
229,28
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
229,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101092
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z nasadką rurową, z uszczelnieniami
235,96
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
235,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD TRANSIT CUSTOM wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.