92 produktów
Wybierz auto
PIE710334050
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
436,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
436,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE724809900
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
552,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
552,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274041
250,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
250,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
043819010
Dla numeru oe: E55
180,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
180,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRNS010
Strona zabudowy: Rura ssąca
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
439,97
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
439,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
155,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
155,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
249,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
249,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT140002510
189,75
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
189,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV150112
232,74
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
232,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60207
218,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
218,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
296,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
296,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60212
173,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
173,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60211
Średnica [mm]: 28, 42
Tryb pracy: Elektryczny, elektroniczny
Rozwiń więcej danych
312,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
312,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4319900400
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
300,00
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
300,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60209
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem, sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
360,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
360,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
196,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
196,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171521
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
364,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
364,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112016
270,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
270,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
171,03
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
171,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E5078OYO
252,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
252,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie OPEL VIVARO odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach OPEL VIVARO wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.