85 produktów
Wybierz auto
0338700368160
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
541,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
541,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
149,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
149,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819010
Dla numeru oe: E55
180,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555033A
Ilość połączeń: 5
167,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
249,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
167,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRRE007
316,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
316,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG71018AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
356,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
356,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171551
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
381,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
381,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101020
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
168,81
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
168,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
382,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
250,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
250,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60210
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
193,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60212
173,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60215
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
416,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
416,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60213
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
195,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
195,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4319900200
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
197,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
197,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
150,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG71001AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
218,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRRE019
Tryb pracy: Elektryczny
393,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 16.05
393,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie RENAULT CLIO odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT CLIO wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.