Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do RENAULT KOLEOS II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Zawór EGR PIERBURG 7.24809.90.0

Tryb pracy: Elektryczny

Rodzaj zaworu: Zawór sterujący

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

552,17

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

552,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NTY EGR-NS-010

Strona zabudowy: Rura ssąca

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

439,97

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

439,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DELPHI EG10494-12B1

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

489,61

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

489,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR DRI 717730242

Strona zabudowy: Zawór agr przy kolektorze

Ograniczenia producenta: Valeo

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

482,09

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

482,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 216,48 zł

Zawór EGR FAST FT60211

Średnica [mm]: 28, 42

Tryb pracy: Elektryczny, elektroniczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,66

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

325,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR NTY EGR-RE-005

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

303,97

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 18.04

303,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR TRISCAN 8813 24039

Tryb pracy: Elektryczny

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

762,22

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

762,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zawór EGR PIERBURG 7.10334.03.0

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

534,64

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

534,64

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT KOLEOS II

Zawór EGR w samochodach RENAULT KOLEOS II

Zawór EGR w samochodzie RENAULT KOLEOS II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie RENAULT KOLEOS II

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

RENAULT KOLEOS II – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT KOLEOS II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.