76 produktów
Wybierz auto
149,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
149,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819010
Dla numeru oe: E55
156,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
115,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE710334030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
460,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
460,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33101704
Ciężar [kg]: 0.678
Średnica zaworu [mm]: 17.3
Rozwiń więcej danych
313,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
196,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60209
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z adapterem, sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
342,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
342,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88012E
Jakość: Equivalent
258,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRPL027
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
337,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
337,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60212
173,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT60207
218,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
218,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM19052
285,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
285,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
VDOA2C59516597
Średnica [mm]: 28
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
716,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
716,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881324037
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
298,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
151,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6NU010171521
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
396,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
396,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171551
Tryb pracy: Elektroniczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
389,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
389,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
110,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
409,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
409,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
190,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie RENAULT MASTER odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT MASTER wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.