78 produktów
Wybierz auto
156,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRNS001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
150,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
150,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819010
Dla numeru oe: E55
175,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
252,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
252,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
GHAGH733967
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
225,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
225,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOK710974R
Tryb pracy: Elektryczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
741,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
741,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 369,00 zł
SWA33101704
Ciężar [kg]: 0.678
Średnica zaworu [mm]: 17.3
Rozwiń więcej danych
313,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4319900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
204,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
204,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG4319900200
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
199,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
199,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88237
883,30
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
883,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPEGR110
481,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
481,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881324037
Tryb pracy: Elektroniczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
300,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
300,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101050
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
161,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
161,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
198,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
198,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274043
320,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274069
260,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
260,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274081
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
178,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRPL027
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
339,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
339,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRRE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
172,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
172,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie RENAULT MASTER odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach RENAULT MASTER wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.