Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do VOLVO S40 I

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 043819010

Zawór EGR KAMOKA 19010

dla numeru OE: E55
186,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NRF48323

Zawór EGR NRF 48323

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Kształt: owalny, Jakość/Klasa: Easy Fit, Ilość bieg...
243,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
370,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG4319900300

Zawór EGR JP GROUP 4319900300

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
236,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.29, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór magnetyczny, Ilość połączeń...
341,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający, Techniczny numer...
75,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0403881324037

Zawór EGR TRISCAN 8813 24037

Tryb pracy: elektroniczny, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Artykuł uzupełniający / informacja...
303,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: CANCVG71001AS

Zawór EGR CASCO CVG71001AS

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojaz...
216,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
243,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12101016

Zawór EGR ABAKUS 121-01-016

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
148,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NGK91492

Zawór EGR NGK 91492

Tryb pracy: elektryczny, Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z u...
284,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: stal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
263,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: EQUIVALENT
274,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający, Techniczny numer...
137,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT60212

Zawór EGR FAST FT60212

189,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Zawór EGR w samochodach VOLVO S40 I

Zawór EGR w samochodzie VOLVO S40 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie VOLVO S40 I

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

VOLVO S40 I – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach VOLVO S40 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.