7 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
46,29
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
54,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
30,69
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
30,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak ALFA ROMEO STELVIO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie ALFA ROMEO STELVIO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.