🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do BMW 6 E64

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

METZGER
NTY
TOPRAN
VEMO
FAE
MEAT & DORIA
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 622 521

Ilość biegunów: 3

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

83,10

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

83,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 622 532

Ilość biegunów: 3

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym

82,05

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

82,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82580

Dla numeru oe: 13 62 8 617 097

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,35

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

125,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-BM-001

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-BM-001

NTYECMBM001

61,30

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

61,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V20-72-5288

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V20-72-5288

VEMV20725288

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

137,99

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

137,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906362

Ilość biegunów: 3

129,78

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

129,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15204

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15204

FAE15204

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

125,51

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

125,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

127,90

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

127,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-BM-005

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-BM-005

NTYECMBM005

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

61,30

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

61,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V20-72-5235

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V20-72-5235

VEMV20725235

182,41

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

182,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E64

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu BMW 6 E64

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak BMW 6 E64. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

BMW 6 E64 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie BMW 6 E64, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie BMW 6 E64

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.