Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do BMW 7

42 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
139,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszcz...
84,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie od [kPa]: 10.1, Ciśnienie do [kPa]: 255.9, Napięcie wyjściowe od [V]: 0.318, Napięcie...
142,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Ilość biegunów: 3
125,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
139,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Zakres pomiarowy od [kPa]: 27.2, Zakres pomiarowy do [kPa]: 400, Zakres pomi...
131,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Zakres pomiarowy od [kPa]: 50, Zakres pomiarowy do [kPa]: 300, Zakres pomiar...
135,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
52,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: prostokątny
79,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 50000, Do cisnienia [Pa]: 400000
142,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie od [kPa]: 10, Ciśnienie do [kPa]: 122.5, Napięcie wyjściowe od [V]: 0.296, Napięcie w...
153,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 13 62 7 804 742, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny, Liczba otwor...
134,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
112,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Materiał: tworzywo sztuczne, metal, średnica wewnętrzna [mm]: 6.98, Ilość ...
129,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
167,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
142,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie wyjściowe od [V]: 0.5, Napięcie wyjściowe do [V]: 4.5
122,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
182,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
51,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu BMW 7

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak BMW 7. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

BMW 7 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie BMW 7, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie BMW 7

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.