23 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
87,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
182,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
182,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
170,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
170,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pierścienia uszczelniającego
152,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
152,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
136,42
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
136,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 25000
Rozwiń więcej danych
102,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
102,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 62 8 617 097
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
154,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
154,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
105,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
112,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 13 61 7 787 142
Materiał: Tworzywo sztuczne, metal
Rozwiń więcej danych
58,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
58,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Materiał: Tworzywo sztuczne, metal
Rozwiń więcej danych
129,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Materiał: Tworzywo sztuczne, metal
Rozwiń więcej danych
119,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
51,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 50
Rozwiń więcej danych
136,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
136,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
125,59
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
125,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 2
131,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
64,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
72,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
72,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
89,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400321
Od cisnienia [pa]: 35000
Do cisnienia [pa]: 314000
Rozwiń więcej danych
135,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak BMW 7 E65/E66/E67. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie BMW 7 E65/E66/E67, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.