Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do CHEVROLET SPARK Spark I

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.001

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.001

05261993001

Kolor: Zielony

175,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

175,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3001

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FACET 10.3001

0428103001

Kolor: Zielony

167,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

167,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92477

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92477

034592477

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

160,66

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

160,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550391A

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550391A

ERR550391A

Ilość połączeń: 3

72,31

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

72,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92226

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92226

NGK92226

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

146,82

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

146,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BLUE PRINT ADG07419C

Ciężar [kg]: 0.03

Zdjęcie producenta: 1

146,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

146,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E0096-JPN

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E0096-JPN

JPN75E0096JPN

42,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

42,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET Spark I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu CHEVROLET SPARK Spark I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak CHEVROLET SPARK Spark I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

CHEVROLET SPARK Spark I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.