Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do DACIA DUSTER Duster I

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

JPN
NGK
TOPRAN
DELPHI
FAE
MAXGEAR
ABAKUS
ERA
FEBI BILSTEIN
MEYLE
SKV
CALORSTAT BY VERNET
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

224,75

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

224,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

51,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

106,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

75,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,01

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

105,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15016

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,56

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

180,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV121

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

54,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

40,87

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

40,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15106

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

122,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

52,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 900

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

75,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 214 812 0002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96895

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,29

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

236,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 16-14 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.2

Ciśnienie [bar] do: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do DACIA Duster I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu DACIA DUSTER Duster I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak DACIA DUSTER Duster I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

DACIA DUSTER Duster I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie DACIA DUSTER Duster I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie DACIA DUSTER Duster I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.