🔥Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT COUPE

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

SKV
BOSCH
CALORSTAT BY VERNET
ENERGY
EPS
ERA
FAE
FAST
JPN
MAXGEAR
MEAT & DORIA
MEYLE
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ENERGY MAP0002

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ENERGY MAP0002

ENERGYMAP0002

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,35

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

42,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0027

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

42,05

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

42,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15006

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15006

046315006

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,51

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

116,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.008

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym EPS 1.993.008

05261993008

134,50

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

134,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82051

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,64

zł/szt.

Kraków: pon. 17.11

U ciebie: pon. 17.11

64,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FT-001

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-FT-001

NTYECMFT001

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

27,31

zł/szt.

Kraków: czw. 13.11

U ciebie: czw. 13.11

27,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV111

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,46

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

51,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV100

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

34,00

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

34,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0037

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0037

VEMV22720037

Długość [mm]: 76.5

Szerokość [mm]: 65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,31

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

100,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E9086-JPN

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E9086-JPN

JPN75E9086JPN

Ilość biegunów: 3

43,78

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

43,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAST FT54258

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAST FT54258

FASFT54258

36,74

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

36,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,69

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

114,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0011

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 2.86

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,10

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

98,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550080A

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550080A

ERR550080A

Ciężar [kg]: 0.03

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,70

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

39,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0109

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,93

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

68,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT COUPE

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT COUPE

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT COUPE. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT COUPE – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT COUPE, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT COUPE

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.