Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT PALIO

52 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ERA
BOSCH
FAE
MAXGEAR
SKV
CALORSTAT BY VERNET
MEAT & DORIA
NTY
ABAKUS
FAST
FEBI BILSTEIN
JPN

48,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ENERGY MAP0002

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.05

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

42,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

42,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550125A

Ciężar [kg]: 0.028

Ilość połączeń: 4

36,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

36,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

35,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

35,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550097A

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 102325

Kolor: Czarny

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,19

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

104,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92099

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,88

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

116,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45255

Ciężar [kg]: 0.02

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z materiałami dodatkowymi

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

133,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

133,91

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

37,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

37,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15145

Ilość biegunów: 4

Kolor obudowy: Czarny

104,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

104,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

122,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-008

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

38,90

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

38,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

624,60

zł/szt.

Kraków: śr. 07.01

U ciebie: śr. 07.01

624,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15019

Od cisnienia [pa]: 20000

Do cisnienia [pa]: 250000

86,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

86,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15041

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 207 420

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

59,62

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

59,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

36,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

36,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93266

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,37

zł/szt.

Kraków: pon. 29.12

U ciebie: pon. 29.12

120,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT PALIO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT PALIO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT PALIO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT PALIO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT PALIO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT PALIO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.