39 produktów
Wybierz auto
149,26
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
149,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.064
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
69,93
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
69,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
105,96
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
105,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
109,88
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
109,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
118,93
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
118,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
135,18
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
135,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,56
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
105,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
131,52
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
131,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
120,03
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
120,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 96 755 419 80
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
135,55
zł/szt.
Kraków: pt. 25.07
U ciebie: pt. 25.07
135,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Dv5fd
106,12
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
106,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 40000
Rozwiń więcej danych
126,00
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
126,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
66,89
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
66,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
96,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
96,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
103,65
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
103,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.383
Ciśnienie [bar] do: 2.625
Rozwiń więcej danych
122,08
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
122,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 40
Rozwiń więcej danych
63,62
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
63,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
130,42
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
130,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
174,91
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
174,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Zielony
175,33
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
175,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD TOURNEO CONNECT. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FORD TOURNEO CONNECT, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.