Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD TOURNEO

47 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

EPS
NGK
FACET
FAE
JPN
MEYLE
TOPRAN
DELPHI
ERA
MOBILETRON
BLUE PRINT
BOSCH

147,83

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

147,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,15

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

120,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

69,04

zł/szt.

Kraków: śr. 19.11

U ciebie: śr. 19.11

69,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,10

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

99,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,99

zł/szt.

Kraków: śr. 19.11

U ciebie: śr. 19.11

101,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,45

zł/szt.

Kraków: śr. 19.11

U ciebie: śr. 19.11

104,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550140A

Ciężar [kg]: 0.064

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,00

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

39,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

102,97

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

102,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV101

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.07

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,17

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

52,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.01.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11

158,14

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

158,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,35

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

99,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 50 10 6021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,25

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

130,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,36

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

66,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-U002

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,58

zł/szt.

Kraków: śr. 19.11

U ciebie: śr. 19.11

74,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-E012

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,27

zł/szt.

Kraków: śr. 19.11

U ciebie: śr. 19.11

85,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,78

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

76,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.3

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,64

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

101,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JPN 75E9125-JPN

Ilość podłączonych styków: 3

54,33

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

54,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

160,98

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

160,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

102,76

zł/szt.

Kraków: wt. 18.11

U ciebie: wt. 18.11

102,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TOURNEO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD TOURNEO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD TOURNEO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD TOURNEO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD TOURNEO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD TOURNEO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.