Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do IVECO DAILY VI

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa FAST FT81099

Ilość biegunów: 4

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-017

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

185,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

185,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

113,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0020

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

81,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

112,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

112,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

84,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

118,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-PL-000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

30,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

30,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15044

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

122,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do IVECO DAILY VI

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu IVECO DAILY VI

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak IVECO DAILY VI. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

IVECO DAILY VI – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie IVECO DAILY VI, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie IVECO DAILY VI

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.