31 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
33,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
105,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
105,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
103,63
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
103,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
119,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
119,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 1013-11
36,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
50,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
50,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego
Gwarancja: 5 lat gwarancji
112,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
51,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 250000
102,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ilość połączeń: 4
51,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
62,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
191,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
191,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
129,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
129,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
84,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 2
123,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.019
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
113,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
92,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E0094JPN
47,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
106,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
112,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
112,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LANCIA THESIS. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie LANCIA THESIS, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.