Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
56,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
56,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
89,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
89,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
55,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
55,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
96,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zakres temperatury od [°c]: -40
Zakres temperatury do [°c]: 130
56,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
56,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
110,61
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
110,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
400,71
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
400,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
570,24
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
570,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
212,26
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
212,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN PRIMERA III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie NISSAN PRIMERA III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.