10 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 3
57,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
97,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
90,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zakres temperatury od [°c]: -40
Zakres temperatury do [°c]: 130
57,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 0
Rozwiń więcej danych
74,33
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
74,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1147JPN
Ilość połączeń: 3
55,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
407,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
407,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
111,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
214,32
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
214,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
575,78
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
575,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN PRIMERA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie NISSAN PRIMERA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.