9 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
96,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
110,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
403,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
403,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zakres temperatury od [°c]: -40
Zakres temperatury do [°c]: 130
56,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1147JPN
Ilość połączeń: 3
64,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
570,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
570,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
210,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
210,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
56,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
89,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak NISSAN PRIMERA III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie NISSAN PRIMERA III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.