7 produktów
Wybierz auto
Ilość podłączonych styków: 3
128,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
128,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230289
94,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
94,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
114,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
114,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 10
Ciśnienie do [kpa]: 121.6
Rozwiń więcej danych
45,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO75E0074OYO
130,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
130,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
137,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
137,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
55,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak OPEL AMPERA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie OPEL AMPERA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.