Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do OPEL

256 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
DELPHI
ERA
CALORSTAT BY VERNET
NGK
NTY
MAXGEAR
EPS
TOPRAN
JPN
MEAT & DORIA
SKV
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10163

Ilość podłączonych styków: 4

126,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

126,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECT-HD-001

Dla numeru oe: 62 35 606

Ilość połączeń: 3

35,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

35,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15122

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z zestawem przewodów

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

151,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

151,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

92,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550086A

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

37,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

37,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

63,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

51,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

216,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

216,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

107,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

95,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

95,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HITACHI 138241

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego

Gwarancja: 5 lat gwarancji

111,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECT-PL-003

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 1013-11

31,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

31,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92713

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 50

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

164,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

160,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

160,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 823053

Dla numeru oe: 3553493, 98 170 075 80

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

103,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-023

Ilość biegunów: 3

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 21.11

52,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz model OPEL

Części zamienne do OPEL

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu OPEL

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak OPEL. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

OPEL – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie OPEL, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie OPEL

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.