Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do OPEL OMEGA B

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
ERA
NGK
FAE
MAXGEAR
SKV
EPS
FEBI BILSTEIN
HELLA
JPN
MEAT & DORIA

33,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

33,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91770

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

176,62

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

176,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

104,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

104,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

53,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

160,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

160,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

79,58

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

79,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15051

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 30000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

169,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

169,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

95,16

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

95,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

63,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15029

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 30000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

190,69

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

190,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 36965

Ciężar [kg]: 0.03

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

162,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

162,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0095

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

97,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0063

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

207,38

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

207,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV132

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

66,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-561

Od cisnienia [pa]: 25000

Do cisnienia [pa]: 250000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

183,42

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

183,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0089

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

152,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

152,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

62,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82158

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,54

zł/szt.

Kraków: śr. 13.08

U ciebie: śr. 13.08

125,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0104

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

209,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

209,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

168,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 12.08

168,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL OMEGA B

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu OPEL OMEGA B

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak OPEL OMEGA B. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

OPEL OMEGA B – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie OPEL OMEGA B, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie OPEL OMEGA B

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.