Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT LAGUNA I

56 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

105,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

55,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

108,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

108,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

218,90

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

218,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 3629

Ciężar [kg]: 0.06

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

88,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0096

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

144,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

144,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

66,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0105

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,35

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

62,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15016

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

101,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15009

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

97,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

43,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

43,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 16-14 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.2

Ciśnienie [bar] do: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

86,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

136,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

136,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV133

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

66,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-161

Od cisnienia [pa]: 20000

Do cisnienia [pa]: 105000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

131,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.01.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11

146,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

146,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45923

Ciężar [kg]: 0.023

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,37

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

120,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT LAGUNA I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT LAGUNA I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT LAGUNA I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT LAGUNA I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT LAGUNA I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT LAGUNA I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.