Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT LAGUNA

102 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550086A

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

75,94

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

75,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

102,95

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

102,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

50,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

110,68

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

110,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

64,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

55,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

55,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

226,94

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

226,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V46-72-0025

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

67,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

67,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 102325

Kolor: Czarny

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

102,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92099

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

117,79

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

117,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

77,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

77,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

108,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

108,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10119

Ilość podłączonych styków: 4

103,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

103,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 70 94 9441

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

96,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,74

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

59,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

122,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92952

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

172,41

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

172,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 16-14 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.2

Ciśnienie [bar] do: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 27.05

86,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,57

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

71,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15012

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

159,65

zł/szt.

Kraków: śr. 28.05

U ciebie: śr. 28.05

159,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT LAGUNA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT LAGUNA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT LAGUNA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT LAGUNA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT LAGUNA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT LAGUNA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.