Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SUZUKI JIMNY III

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V64-72-0035

Id wykonania wtyczki: 4-polig

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

211,36

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

211,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

29,30

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

29,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

62,78

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

62,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 33-14 812 0000

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

126,04

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

126,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15068

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

110,61

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

110,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 97073

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

212,61

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

212,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-231

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,33

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

138,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0370

Zakres temperatury od [°c]: -40

Zakres temperatury do [°c]: 130

56,50

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

56,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,57

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

109,34

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

109,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HART 551 236

Ciśnienie od [kpa]: 10

Ciśnienie do [kpa]: 120

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

62,40

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

62,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI JIMNY III

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SUZUKI JIMNY III

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SUZUKI JIMNY III. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SUZUKI JIMNY III – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SUZUKI JIMNY III, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SUZUKI JIMNY III

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.