38 produktów
Wybierz auto
0396SS11005
Ilość podłączonych styków: 3
74,51
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
74,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,29
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953348
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
79,54
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
79,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,12
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
71,44
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
71,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA84108247
Ciężar [kg]: 0.08
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
67,31
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
67,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA84108250
Ciężar [kg]: 0.028
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
121,44
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
121,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
109,84
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
109,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
49,47
zł/szt.
Kraków: pt. 02.01
U ciebie: pt. 02.01
49,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,39
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV256
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
79,52
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
79,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
53,06
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
53,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,42
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
71,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV64720040
Wymagana ilość: 1
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
138,10
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
138,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005079
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
60,85
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
60,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005078
Ilość czopów: 3
36,53
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
36,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
40,85
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
40,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886569102
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 26.7
92,28
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
92,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
42,64
zł/szt.
Kraków: pon. 22.12
U ciebie: pon. 22.12
42,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPSU006
31,94
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SUZUKI JIMNY III, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów SUZUKI JIMNY III z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie SUZUKI JIMNY III czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach SUZUKI JIMNY III sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach SUZUKI JIMNY III nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.