Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do TOYOTA IQ

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

EPS
FAE
MEYLE
NTY
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
DENSO
ERA
FACET
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 30-14 812 0003

Ciśnienie [bar] od: 0.278

Ciśnienie [bar] do: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

167,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

167,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

218,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

218,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

224,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

224,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

507,39

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

507,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

206,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

206,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

31,94

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

31,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

60,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15155

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

225,52

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

225,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

54,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15158

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

224,01

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

224,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0034

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

210,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

210,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10162

Ilość podłączonych styków: 4

174,07

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

174,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 30-14 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 09.09

76,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA IQ

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu TOYOTA IQ

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak TOYOTA IQ. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

TOYOTA IQ – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie TOYOTA IQ, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie TOYOTA IQ

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.