Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do TOYOTA

50 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

28,51

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

28,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 30-14 812 0003

Ciśnienie [bar] od: 0.278

Ciśnienie [bar] do: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

180,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

464,28

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

464,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 94886

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 27.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

139,83

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

139,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 90962

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

417,05

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

417,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0396

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

68,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15155

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

225,52

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

225,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15158

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

188,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

188,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906330

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

176,48

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

176,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 30677

Ciężar [kg]: 0.03

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,02

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

202,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

221,50

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

221,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82350

Dla numeru oe: 13 62 7 804 742

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,22

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

136,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BLUE PRINT ADBP720019

Dla numeru oe: 89421-47010

Ciężar [kg]: 0.019

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

272,72

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

272,72

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

36,18

zł/szt.

Kraków: pon. 23.06

U ciebie: pon. 23.06

36,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

45,85

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

45,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

218,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

218,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,57

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15160

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łącznika

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,25

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

121,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

134,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

134,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0034

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

194,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 17.06

194,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu TOYOTA

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak TOYOTA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

TOYOTA – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie TOYOTA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie TOYOTA

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.