32 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
61,56
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
61,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
107,05
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
107,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
171,75
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
171,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
191,96
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
191,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
207,01
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
207,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
126,66
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
126,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
227,02
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
227,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
270,12
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
270,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 4
380,33
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
380,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 30000
Rozwiń więcej danych
167,43
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
167,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
115,08
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
115,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
158,78
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
158,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
200,59
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
200,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
255,79
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
255,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
147,38
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
147,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400961
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
265,36
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
265,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
219,87
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
219,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
91,56
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
91,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
262,55
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
262,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEY5148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
132,62
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
132,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V70 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO V70 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.