33 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
125,40
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
125,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
57,04
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
57,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,04
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
153,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
153,88
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
153,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
154,08
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
154,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
134,27
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
134,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
66,81
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
66,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
135,74
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
135,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.036
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
155,74
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
155,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 26
46,29
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
202,54
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
202,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
192,29
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
192,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
193,82
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
229,23
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
229,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
272,74
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
272,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 30000
Rozwiń więcej danych
169,05
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
169,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
160,33
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
160,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 50000
Rozwiń więcej danych
258,27
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
258,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość podłączonych styków: 3
146,15
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
146,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V70 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO V70 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.