Darmowa dostawa od 99 zł! Kod: DOSTAWA99

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO XC90 I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0002

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0002

MEY7148120002

Ciśnienie [bar] od: 0.27

Ciśnienie [bar] do: 2.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

135,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia powietrza adaptacja wysokościowa NTY ECM-VV-004

Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4

54,09

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

54,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15082

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15082

FAE15082

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

125,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

125,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAGNETI MARELLI 215810004200

Tryb pracy: Elektryczny

127,89

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

127,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550821A

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550821A

ERR550821A

Ilość połączeń: 4

126,76

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

126,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95675

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95675

034595675

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,08

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

154,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91803

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91803

034591803

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

191,37

zł/szt.

Kraków: śr. 09.07

U ciebie: śr. 09.07

191,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10176

Darmowa dostawa od 99 zł

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10176

0396PS10176

107,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 08.07

107,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO XC90 I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO XC90 I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO XC90 I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO XC90 I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO XC90 I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO XC90 I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.