Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VW PASSAT ALLTRACK

23 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
106,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
49,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.024, Ilość: 1, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
96,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie wyjściowe od [V]: 0.5, Napięcie wyjściowe do [V]: 4.5
98,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4
38,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4
62,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie wyjściowe od [V]: 0.5, Napięcie wyjściowe do [V]: 4.5
96,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 036 906 051G, Ilość biegunów: 4, Kształt obudowy wtyczki: kształt D, Liczba otwo...
115,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 06E 906 052, Specyfikacje asortymentowa: wciskany, Ilość biegunów: 3, Kształt obu...
166,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4
94,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Od cisnienia [Pa]: 50000, Do cisnienia [Pa]: 150000
190,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru artykułu: 111424
117,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
57,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie od [kPa]: 28.9, Ciśnienie do [kPa]: 400, Napięcie wyjściowe od [V]: 0.25, Napięcie wy...
97,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4, Zakres pomiarowy od [kPa]: 11, Zakres pomiarowy do [kPa]: 307, Zakres pomiar...
67,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
90,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
146,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie od [kPa]: 28.9, Ciśnienie do [kPa]: 400, Napięcie wyjściowe od [V]: 0.25, Napięcie wy...
94,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Od cisnienia [Pa]: 20000, Do cisnienia [Pa]: 300000
107,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VW PASSAT ALLTRACK

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VW PASSAT ALLTRACK. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VW PASSAT ALLTRACK – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VW PASSAT ALLTRACK, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VW PASSAT ALLTRACK

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.