36 produktów
Wybierz auto
Nr art: SKV24SKV045
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV24SKV047
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FES23450004
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX680269
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: NTYGPPVW014
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: SKV49SKV521
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: PIE710131000
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX680242
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MAX680245
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: MAX680248
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GAT090771
Dostawa na czwartek, 4 lipca
Nr art: SKV24SKV610
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV102848
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: SKV24SKV020
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MEY1000360058
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GAT090299
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0479116498
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW PASSAT ALLTRACK należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.