Powiadom mnie o dostępności

Przewody, tuleje prowadzące, uszczelniacze sprzęgła do SUZUKI

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica [mm]: 180

256,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.03

256,53

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe

Wyposażenie sprzęgła: Clutch pressure plat, with clutch plate,, with flywheel,

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

835,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

835,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI

Przewód sprzęgła w samochodzie SUZUKI

W samochodzie SUZUKI zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie SUZUKI zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.

SUZUKI – objawy zużycia i awarii przewodów sprzęgła

W samochodzie SUZUKI uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.

Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie SUZUKI zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.