2 produkty
Wybierz auto
JPG4730400810
Średnica [mm]: 180
256,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
256,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSPL002
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Wyposażenie sprzęgła: Clutch pressure plat, with clutch plate,, with flywheel,
Rozwiń więcej danych
835,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
835,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
W samochodzie SUZUKI zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie SUZUKI zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie SUZUKI uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie SUZUKI zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.