30 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 22,19
Rozwiń więcej danych
222,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 1.097
Rozwiń więcej danych
124,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
124,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1
Rozwiń więcej danych
177,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
177,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Rozwiń więcej danych
183,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,3x20,4-24n
Rozwiń więcej danych
152,21
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
152,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
108,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
112,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło: Przebudowa z koła dwumasowego na koło jednomasowe
Część nowa: 1
270,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
270,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3x22,2
Rozwiń więcej danych
480,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
480,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.196
Rozwiń więcej danych
137,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
137,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.53
Średnica zewnętrzna [mm]: 227.9
Rozwiń więcej danych
164,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
164,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 1.21
Rozwiń więcej danych
133,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
133,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.1
Rozwiń więcej danych
157,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 1.529
Rozwiń więcej danych
179,48
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
179,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 0.957
Rozwiń więcej danych
119,98
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
119,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
109,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
109,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 18,3x20,7
Rozwiń więcej danych
183,13
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
183,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Low-lift
Ilość zębów: 24
Rozwiń więcej danych
163,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
163,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 0.812
Rozwiń więcej danych
113,32
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
113,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 210
116,85
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
116,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza sprzęgła w samochodach VW CADDY to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.
Tarcza sprzęgła w samochodach VW CADDY jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach VW CADDY to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.
Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie VW CADDY z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.