Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do FORD TRANSIT CUSTOM

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe VALEO 836253

-5% na zakupy od 199 zł

Koło dwumasowe VALEO 836253

0350836253

Ciężar [kg]: 16.6

Średnica zewnętrzna [mm]: 261

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 302,83

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 302,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 501 219

-5% na zakupy od 199 zł

Koło zamachowe SACHS 2294 501 219

SAC2294501219

1 232,57

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 232,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 055

-5% na zakupy od 199 zł

Koło zamachowe SACHS 2294 701 055

SAC2294701055

Średnica [mm]: 260

1 357,60

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 357,60

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 058

-5% na zakupy od 199 zł

Koło zamachowe SACHS 2294 701 058

SAC2294701058

Średnica [mm]: 260

1 370,30

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 370,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836254

-5% na zakupy od 199 zł

Koło dwumasowe VALEO 836254

0350836254

Ciężar [kg]: 16.6

Średnica zewnętrzna [mm]: 302

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 282,31

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 282,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0562 10

-5% na zakupy od 199 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0562 10

0339415056210

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 044,08

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 044,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 0878 10

-5% na zakupy od 199 zł

Koło zamachowe LUK 415 0878 10

LUK415087810

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Liczba otworów do mocowania: 8

1 374,36

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

1 374,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0120 10

-5% na zakupy od 199 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0120 10

0339411012010

Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx

Liczba śrub: 8

67,61

zł/szt.

Kraków: wt. 15.07

U ciebie: wt. 15.07

67,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT CUSTOM

Koło dwumasowe FORD TRANSIT CUSTOM – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu FORD TRANSIT CUSTOM, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie FORD TRANSIT CUSTOM

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

FORD TRANSIT CUSTOM – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu FORD TRANSIT CUSTOM. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.