Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do HYUNDAI SANTA FÉ

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Liczba otworów do mocowania: 8
2 996,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 825,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
3 323,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415015410

Koło dwumasowe LUK 415 0154 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
2 057,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 11.5, średnica zewnętrzna [mm]: 283, Wersja silnika: dla silników z kołem zamacho...
1 624,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 14.55, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym, Liczba otworów ...
3 172,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 12.04, Moment dokręcenia [Nm]: 75, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym...
918,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
708,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 260
2 442,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415016110

Koło dwumasowe LUK 415 0161 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
934,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 51, średnica wewnętrzna [mm]: 15, średnica zewnętrzna [mm]: 280, Wersja silnika...
984,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysokość [mm]: 51, średnica wewnętrzna [mm]: 15, średnica zewnętrzna [mm]: 280, Wersja silnika...
963,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 814,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 12.06, uwzględnić informację serwisową: 1, Zdjęcie producenta: 1
441,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415020510

Koło dwumasowe LUK 415 0205 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 638,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415028510

Koło dwumasowe LUK 415 0285 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 029,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 260
2 121,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HYUNDAI

Koło dwumasowe HYUNDAI SANTA FÉ – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu HYUNDAI SANTA FÉ, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie HYUNDAI SANTA FÉ

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

HYUNDAI SANTA FÉ – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu HYUNDAI SANTA FÉ. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.