Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do NISSAN NAVARA III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe ASHIKA 91-01-102M

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe ASHIKA 91-01-102M

ASH9101102M

Wysokość [mm]: 63

Średnica wewnętrzna [mm]: 43

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 008,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

1 008,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 501 176

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 501 176

03562294501176

Średnica [mm]: 250

1 038,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 038,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0228 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0228 10

0339411022810

Liczba śrub: 8

143,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0227 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0227 10

0339411022710

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Liczba śrub: 8

81,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

81,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe BLUE PRINT ADN13519

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe BLUE PRINT ADN13519

BLUADN13519

Ciężar [kg]: 0.021

Zdjęcie producenta: 1

1 154,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 11.06

1 154,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0568 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0568 10

0339415056810

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 689,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 689,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0363 11

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0363 11

0339415036311

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 001,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 001,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN NAVARA III

Koło dwumasowe NISSAN NAVARA III – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu NISSAN NAVARA III, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie NISSAN NAVARA III

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

NISSAN NAVARA III – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu NISSAN NAVARA III. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.