9 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.358
Zdjęcie producenta: 1
98,79
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
98,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 19
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
69,18
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
69,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,40
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
147,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.298
Zdjęcie producenta: 1
124,83
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
124,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 19
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
76,70
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
76,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 19
Parametr: Gr-2
Rozwiń więcej danych
122,88
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
122,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,67
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
122,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
173,15
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
173,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 19
Średnica wewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
80,00
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
80,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie NISSAN NAVARA III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie NISSAN NAVARA III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu NISSAN NAVARA III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.