15 produktów
Wybierz auto
Liczba śrub: 8
36,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
36,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 228
860,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
860,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 13.14
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 014,51
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
2 014,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
Ciężar [kg]: 13.36
Rozwiń więcej danych
1 631,91
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 631,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
882,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
882,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba otworów do mocowania: 6
1 062,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 062,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 130,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 130,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
880,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
880,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 235,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 235,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Liczba otworów do mocowania: 6
1 203,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
1 203,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
993,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
993,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kształt łba sruby / nakrętki: Wewnętrzny torx
Liczba śrub: 6
36,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
36,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 228
959,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
959,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 235
968,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
968,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 235
916,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
916,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu PEUGEOT 308 I, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu PEUGEOT 308 I. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.