41 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.26
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
294,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
294,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
136,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
136,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
110,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
110,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
125,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
125,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
125,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
125,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
123,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
123,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
108,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
108,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegać ilości napełnienia systemu: 1
101,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
101,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
119,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
119,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
123,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
123,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
145,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
145,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
209,10
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
209,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.367
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
570,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
570,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
193,39
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
193,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
135,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
135,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
111,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
111,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
142,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
142,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
185,72
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
185,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Nsp-pe-002
84,49
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
84,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,96
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
103,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że PEUGEOT 308 I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 308 I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie PEUGEOT 308 I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie PEUGEOT 308 I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.