6 produktów
Wybierz auto
Producenci
Ciężar [kg]: 9.63
Średnica zewnętrzna [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
698,11
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
698,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Ilość zębów: 136
Rozwiń więcej danych
843,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
843,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Ciężar [kg]: 13.435
Rozwiń więcej danych
3 099,59
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
3 099,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Ilość zębów: 136
Rozwiń więcej danych
951,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
951,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 309,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 309,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Liczba otworów do mocowania: 6
1 368,02
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 368,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu RENAULT CAPTUR, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu RENAULT CAPTUR. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.