Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do RENAULT

59 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 9.63

Średnica zewnętrzna [mm]: 280

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

730,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

730,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 123,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 123,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 822,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 822,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 363,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 363,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 013,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 013,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 773,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 773,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 644,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 644,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

1 215,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 215,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

2 084,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 084,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

1 407,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 407,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 240

1 543,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 543,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

1 504,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 504,34

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 415,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 415,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 240

2 403,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

2 403,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 12.86

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 164,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

2 164,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 11.72

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 500,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

2 500,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 13.23

Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 724,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

1 724,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

Ciężar [kg]: 13.435

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

3 135,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 31.01

3 135,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 240

Ciężar [kg]: 14.42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 294,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 294,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 240

Ciężar [kg]: 13.75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 175,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

1 175,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Koło dwumasowe RENAULT – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu RENAULT, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie RENAULT

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

RENAULT – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu RENAULT. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.