Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do HONDA CR-V II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

145,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 75, Wysokość [mm]: 25, średnica wewnętrzna [mm]: 35, średnica zewnętrzna [mm]...
85,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.25, Zdjęcie producenta: 1
99,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-0
137,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
145,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 75, Wysokość [mm]: 25, średnica wewnętrzna [mm]: 35, średnica zewnętrzna [mm]...
70,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
94,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA

Łożysko oporowe w samochodzie HONDA CR-V II – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

HONDA CR-V II – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V II?

Producent samochodu HONDA CR-V II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.