17 produktów
Wybierz auto
0396LM80311
Średnica tłoka cylindra: 15.87
142,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30108
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
132,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPFR430
Ilość otworów: 1
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
186,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
186,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S4004JPN
127,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
34,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
32,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2224
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
121,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
121,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9504430
Ilość otworów: 1
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
205,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
205,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95430
Ilość otworów: 1
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
235,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
235,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699504403
Ilość otworów: 1
Otwór - śr. 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
91,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654002
288,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
288,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADH23422
Ciężar [kg]: 0.64
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Rozwiń więcej danych
324,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS75336
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
92,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23427
Ciężar [kg]: 0.64
Zdjęcie producenta: 1
133,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR403
Ilość otworów: 1
Otwór - śr. 1 [mm]: 22
Rozwiń więcej danych
87,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
107,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPFR431
Ilość otworów: 1
Średnica wewnętrzna [mm]: 12.5
Rozwiń więcej danych
199,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że HONDA CR-V II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie HONDA CR-V II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie HONDA CR-V II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie HONDA CR-V II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.